Поки клієнт і касир автозаправки розбиралися, як провести оплату онлайн, оператор устиг залити в авто клієнта дизпаливо замість бензину

Жовтневим районним судом Запоріжжя захищено права споживача та стягнуто матеріальну шкоду у розмірі 59 728,83 грн. на користь водія, автомобіль якого заправили іншим паливом, ніж  замовив споживач.

      Суть спору:

      У серпні 2019 року водій мав намір залити бензину А-95 в паливний бак свого автомобіля, розрахувався за пальне в безготівковій формі через сервіс ОККО-РАУ. Тим часом оператор автозаправної станції заправив автомобіль дизельним паливом, що спричинило пошкодження транспортному засобу.

    Відповідач заперечував проти позову аргументом, що водій сплачував за пальне через сервіс з мобільного телефону, сам визначав вид та кількість пального та контролював процес заправки.

     Позивач наполягав на тому, що в сервісі ОККО-РАУ неможливо вибрати вид палива, оператор самостійно здійснював заправку, поки споживач намагався з касиром розібратися, як провести оплату онлайн.

     Суд, з урахуванням норм Закону України «Про захист прав споживачів», вирішив, що відповідач не довів відсутність своєї вини, тому прийняв рішення на користь споживача.

      Апеляційний суд погодився з висновками районного суду та залишив рішення районного суду без змін.

    З текстом рішення суду можливо ознайомитися за посиланням: https://reyestr.court.gov.ua/Review/101022077 або за № справи 331/5293/19 на сайті Єдиного державного реєстру судових рішень.

 Пресслужба суду

Теги

Новости по теме