Що робити, якщо замерзло дизельне пальне у баку

Заправилися поганим дизельним пальним, яке на морозі перетворилося на желе? Таке іноді трапляється. Але зневірятися не варто, вихід є з будь-якої ситуації.

Відразу скажемо, що заливати жоден антигель не потрібно: це засіб профілактики, а не лікування. Напередодні холодів антигель може надати реальну допомогу, але тільки поки пальне знаходиться в рідкому стані, інакше користі не буде. Слід пам’ятати, що літнє дизельне пальне перетворюється на парафін при температурі нижче -10°C, а якісна зимова солярка замерзає при -35°C.

Якщо пальне замерзло, то з автохімії зможе допомогти хіба що так званий розморожувач, та й то не завжди, оскільки розрахований він на вельми скромний обсяг пального. Практичні випробування таких препаратів показали, що при максимально рекомендованій концентрації їх здібностей вистачає хіба що на об’єм паливного фільтра. Теж, звичайно, непогано, проте що робити з пальним у баку та магістралях, якщо їх теж «прихопило»?

Картинка з недавніх часів відома будь-якому водію, який бував на зимових заміських трасах. Під замерзлою вантажівкою чаклують спокійні мужики – горять багаття, миготять паяльні лампи… Якимось дивом вони завжди перемагають: вантажівка, заправлена ​​непридатним пальним, обов’язково розкочегарюється і продовжує свій рух. Далеко не поїде, оскільки пальне знов замерзне, але до нормальної АЗС має дістатися.

А що робити тим, у кого пластмасові баки? Рішення відомо й далекобійникам час від часу доводиться ним користуватися. Насамперед треба вибратися на вулицю, підняти кабіну (якщо вийде), викинути фільтр тонкого очищення (там все одно суцільний парафін!), бухнути туди незамерзлого пального й добиратися на АЗС (якщо мотор ще працює). У холодних краях давно діє така собі служба порятунку – треба лише зателефонувати до цих рятувальників. Ті обов’язково під’їдуть на бензиновому (!) легковику, натягнуть на замерзлу вантажівку спідницю-чохол зі щільного матеріалу, потім дістануть теплову гармату (або гармати!), приєднають до них фольговані шланги-труби й почнуть «стріляти» гарячим повітрям по скам’янілій солярці. Заодно змінюють фільтри грубого та тонкого очищення. А коли вантажівка оживає, вони супроводжують її до АЗС з «нормальним пальним». Після таких пригод водій, швидше за все, довго не глушитиме мотор. А при заправці все-таки додасть вищезгаданий антигель, який на пару градусів відтягне точку фазового переходу дизельного пального.

Деякі шукають мийки з гарячою водою, щоб машина остаточно відігрілася, але така послуга на трасі рідкість. Та й машину після миття треба ретельно висушити. Але, звичайно ж, головне в таких ситуаціях – заправляти виключно зимове пальне, яке не перетворюється на кисіль з білим відтінком. Далекобійники чудово це знають, та й заправники зазвичай уникають конфліктів з ними.

Що ж стосується легкових автомобілів, то ніякі гармати та багаття, звісно, використовувати для розморожування замерзлого пального неможливо. Тут вихід один – евакуатор до найближчого СТО, де машину відігріють, відкачають «погане» пальне й замінять його на «правильне». https://www.avtomir.ua/

Теги

Новости по теме