Чи не випити нам каші?

Компанія «Люстдорф»  на своїй модернізованій  виробничій базі у місті Іллінець Вінницької області розпочала випуск під торговою маркою «Селянська» питних молочних каш трьох найменувань – «Вівсяна», «Гречана», «Рисова», в упаковці тетрапак ємкістю 750 і 250 г.

Як відзначається на офіційному сайті компанії, аналогів новинці на українському ринку не існує. Це повноцінна їжа, а не просто напій, підкреслює виробник. Каша не містить доданого цукру, проте у неї приємний солодкуватий смак завдяки природним вуглеводам зернових культур. Кашу не потрібно готувати – можна відразу пити. ЇЇ зручно брати з собою в дорогу, в офіс, на пікнік, давати дітям до школи. Для нетривалого зберігання не потрібен холодильник. Отож продукт ідеально підходить для нашого динамічного життя. У «Люстдорфі» впевнені,  що їхня питна каша  підкорить серця і шлунки споживачів.

Світлина зі сторінки Іллінецької міської територіальної громади в Facebook.

Теги

Новости по теме