В Україні випустили снековий батончик, присвячений ЗСУ

Група компаній (ГК) «Нові Продукти» оновила лінійку поживних батончиків EatMe. Новинка отримала красномовну назву Military Edition і була створена з метою підтримати ЗСУ продуктом, який вже довів свою актуальність та важливість в умовах війни. Про це повідомляє пресслужба ГК «Нові Продукти», пише  agronews.ua.

У складі оновленого батончика EatMe Military Edition – горішки, пшеничні пластівці, насіння кунжуту, солона карамель та глазур. «Зараз усі прагнення нашої компанії зосереджені на досягненні перемоги та підтримці наших героїчних військовослужбовців і громадян. Тому ми і створили новий EatMe Military Edition – для нас це символ щирої поваги до ЗСУ та можливість продовжувати підтримувати наших захисників та державу: з прибутку від кожного проданого батончика будемо купувати щось важливе та необхідне для армії. Звичайно, про все це ми звітуватимемо», – розповідає директор з маркетингу компанії Борис Ткачов.

Від початку повномасштабної війни компанія всіляко допомагає ЗСУ, ТрО та волонтерським організаціям власною продукцією – снеками EatMe, водою «Природне Джерело» і, звичайно, енергетичними напоями, які зараз вкрай актуальні.

Щира підтримка надається й організаціям, що збирають кошти на озброєння. Так, зокрема, компанією регулярно підтримуються ініціативи Фонда Сергія Притули, фонда Lazar, та власного Благодійного Фонда «Нова Громада».

Частину коштів від продажу батончиків та напоїв ГК «Нові Продукти» спрямовуватиме на допомогу ЗСУ.

Теги

Новости по теме