Укрпошта в руслі загальної оптимізації оптимізувала й експедирування періодичних видань. Віднині цех оброблення пошти в Миколаєві на Новозаводській не обробляє газети, які не йдуть передплатникам (якщо не рахувати ті, що призначені для реалізації у відділеннях Укрпошти). Це боляче вдарило по газеті «Споживчий ринок», єдиній в Україні, яка доходить до читача, окрім інших каналів, через торгову мережу споживчої кооперації.
Протягом 25 років – скільки існує «Споживчий ринок» – редакція доставляла декілька пачок газети в цех обробки. Там цю кількість розподіляли, згідно зі списком, по поштових відділеннях райцентрів і колишніх райцентрів, звідки газету забирали відповідальні особи кооперативних організацій. Редакція справно оплачувала цю послугу. Останній рік – це плюс-мінус тисяча гривень на місяць. Але, мабуть, для Укрпошти, яка вирішила заробляти швидко і багато і намагається вийти на банківський ринок, ця сума видається копійчаною. Тож навіщо заморочуватись із цією дрібною послугою?
Як результат – кілька сотень екземплярів випуску газети від 9 лютого не надійде до читача.
Укрпошта відтепер може доставляли газету (повторюємо – не передплатний наклад) як звичайні бандеролі. Для редакції це буде в рази дорожче.
Отож вірним шанувальникам газети, які раніше купували «Споживчий ринок» в магазинах споживчих товариств, редакція радить передплатити газету. Тим більше що для цього вже можна використати «ковідну тисячу». Можна також читати інтернет-газету «Споживчий ринок – spozhyv.com.ua Наявність смартфона скоро вже не повинно бути проблемою – влада обіцяє безплатно роздати ці ґаджети усім вакцинованим громадянам віком 60+.
Смартфон, так смартфон…
Ілюстративне зображення із сайту https://usmg.com.ua/