Синець під оком – тренд від бренду Chanel

Французький дім моди Chanel опинився в центрі бурхливого громадського збурення.

На Тижні високої моди в Парижі моделі бренду дефілювали з негативним асоціативним макіяжем очей – він нагадував наслідки насильства (чи домашнього чи від бойфренда – «Споживчий ринок»).

Користувачі Instagram вибухнули шквалом критики на адресу Chanel  і закликали звільнити візажиста, запідозривши в його «художньому баченні»  гламуризацію насильства.

«Chanel, як вам не соромно? Поки мільйони жінок борються з домашнім насильством у всьому світі, ви намагаєтеся гламуризувати це?», «Дуже депресивно та сумно», – пишуть у коментарях.

Тим часом на своє виправдання в Chanel пояснили, що розтушовані навколо очей чорні тіні були відсиланням до авангардного макіяжу початку XX століття.

https://rubryka.com/

Теги

Новости по теме