Під першу чергу Великої кільцевої автодороги навколо Києва готуються викуповувати землю

Реалізація проєкту Великої кільцевої автомобільної дороги (ВКАД) вирішила б чимало питань. За рахунок швидкісного й комфортнішого об’їзного маршруту дороги столиці будуть розвантажені від транзитного транспорту. А це означає підвищення безпеки дорожнього руху в місті та покращення екології , впевнені в Київській обласній державній адміністрації ( КОДА).

ВКАД — це пріоритет інфраструктурного розвитку не міського і навіть не регіонального, а національного рівня. Завдяки Великій кільцевій буде спрощено сполучення в приміській зоні Києва. Це особливо актуально для районних центрів, через які проходитиме траса. Реалізація цього амбітного проєкту забезпечить створення до 30 тисяч робочих місць на період будівництва ВКАД та розвиток придорожньої інфраструктури, зазначають у КОДА.

На сьогодні в Київській області вирішують питання із землями та будинками, на яких планують першу чергу ВКАД та не виключають судової тяганини. Про це в інтерв’ю KV розповів голова Київської обласної державної адміністрації Василь Володін, передають «Коментарі». За його словами, перша черга будівництва кільцевої дороги запланована на ділянці 18 кілометрів. Траса проходитиме через територію Дмитрівської та Макарівської громад, з якими була проведена нарада щодо викупу земельних ділянок під будівництво. «Йдеться про те, що викуп буде за нормативно-грошовою оцінкою, а не експертною. Є зацікавлені особи, які хочуть продати землю за космічні кошти. Але цього не буде», — заявив Володін.

Із приватною землею проблем не буде, оскільки у держави є конституційне право вилучати приватну власність для суспільних потреб із відповідною компенсацією.

Кільцеву дорогу навколо Києва називають найдорожчим проєктом у Європі. Лише на першу ділянку протяжністю 18 кілометрів потрібно 5 мільярдів гривень. Йдеться про відтинок від автомобільної дороги «Київ – Ковель – Ягодин» (М-07) до траси «Київ – Чоп» (М-06). На цій ділянці повинні збудувати естакаду, два мости та шість шляхопроводів. Старт будівництва може відкладатись через низку факторів, не виключає Володін. «Спершу потрібно дочекатися результатів тендеру. Мені б, звісно, цього не хотілось, але можуть бути суди. Можуть бути інші перешкоди, які не дадуть рухатись так, як нам хотілось би. Але фізично, коли є фінансування, потужна компанія, 18 кілометрів за рік зробити можливо», — резюмує очільник Київської облдержадміністрації.
Джерела:  https://kyiv.comments.ua/
https://api.visicom.ua/

Теги

Новости по теме