Така кав’ярня розрахована на великий потік відвідувачів, тому найкраще підходить для розміщення у прохідних локаціях.
Перший кіоск планують встановити в одному з супермаркетів “Сільпо”.
Як працює кав’ярня RoboL
клієнт замовляє каву через термінал самообслуговування в кіоску або застосунок
робот приймає замовлення
коли напій готовий, робот ставить його в одну з 4-х зону видачі, яка відображає номер замовлення й ім’я клієнта
робот сповіщає клієнта в мобільному застосунку про готове замовлення
у вільний час він спілкується з відвідувачами, розпізнаючи їхні жести та емоції
Автоматизована кав’ярня вимагає базового обслуговування наприкінці зміни — треба поповнити запаси інгредієнтів і стаканів, протерти поверхні та промити кавомашину. Упродовж зміни робот справляється самостійно, але у виняткових випадках, наприклад, якщо клієнт пролив напій або не забрав замовлення, система надсилає сповіщення працівнику через мобільний застосунок.
Засновник стартапу Антон Котик переконаний, що роботи не відберуть роботу у людей, а навпаки — знімуть із них рутинне навантаження.
Роботизований кіоск коштуватиме від $35 тисяч, а оренду можна буде оформити від $2,5 тисячі на місяць. Проєкт уже отримав $330 тисяч інвестицій і грант для проєктів на pre-seed стадії від Ukrainian Startup Fund на $25 тисяч.
У команді RoboL Robotics 12 фахівців, які розробляють продукт повністю in-house. Наступна мета — адаптувати роботів до інших форматів закладів.
“Це може бути як робот-бармен, так і робот, що готує млинці, хот-доги чи щось подібне”, — зазначив Антон Котик.