CEO платіжного сервісу EasyPay Олексій Авраменко визнав, що українці скористались можливістю перевести в готівкову форму отриману від держави 1000 грн «Зимової єПідтримки». Що компанія зробила, щоб це припинити?
«На жаль, ми були змушені вимкнути функцію „повернення грошей“ для абонентів Vodafone та Life. Оскільки є „особливо розумні“ українці, які вирішили в такий спосіб спаплюжити ідею 1000 грн „Зимової єПідтримки“. Сервіс не буде працювати для всіх через нецільове використання державної допомоги», — написав він.
Нагадаємо, ввечері 10 грудня стало відомо, що українці знайшли спосіб виводити в готівку цільові кошти, отримані від держави, попри те, спектр послуг і товарів, на які можна витратити «цю тисячу», досить обмежений».
dev.ua звернувся за коментарем до мобільних операторів, щоби зрозуміти, як працювала схема.
Як раніше писав Vector, з грудня 2022 року в Київстар немає способу, як переказати гроші з мобільного рахунку на банківську картку. Припинилася робота сервісу «Смарт-Гроші», через який раніше можна було відправляти кошти. Причиною стала зміна стратегії розвитку компанії, і бажання зосередитися на профільних телеком-послугах.
У клієнтів Vodafone є варіант, як перевести гроші з мобільного рахунку на картку. Можна скористатися спеціалізованим платіжним сервісом EasyPay. Він доступний як на сайті (достатньо зайти в розділ «Переказати гроші»), так і у вигляді мобільного застосунку для Android та iOS. Софт можна безплатно завантажити в Google Play або App Store.
Lifecell дозволяє абонентам не шукати обхідні шляхи, як переказати гроші з сім-карти на банківську карту. Вони можуть це робити через платіжний сервіс Paycell, доступний на сайті оператора та у фірмовому застосунку (його також можна завантажити в Google Play та App Store). https://dev.ua/