Торгова мережа «Сільпо» розвиває власну службу доставки страв ресторанної кухні — «Сільпо» Resto. З 10 червня цим сервісом повністю охоплений Київ, а до кінця липня він буде доступний у Львові й Одесі.
«Сільпо» Resto — це мультиресторан, у якому гості можуть замовляти від суші до бургерів, від воку до піци й десертів. Усе готується з-під ножа, виконання й доставка замовлення займає не більше 40 хвилин. Над рецептурою працювала ціла команда шеф-кухарів, серед яких бренд-шеф «Сільпо» Марко Черветті.
Доставка ресторанних страв з фудхолів у супермаркетах «Сільпо» почалася з точкових пілотних проєктів у грудні 2020-го. Тепер же фудхоли зосередяться на обслуговуванні гостей офлайн, а для експресдоставки відкрили 9 dark kitchen «Сільпо» Resto.
«Різноманіття вибору страв і професійний добір інгредієнтів — наші переваги. Усе готуємо на наших кухнях, а інгредієнти ми розшукуємо по всьому світу завдяки власному імпортові «Сільпо». Наприклад, рис для суші постачаємо з Америки.
Під час масштабування «Сільпо» Resto смак і якість залишаються на першому місці. Кожну страву кухарі починають готувати тої миті, коли гість натискає кнопку «Підтвердити». Водночас ми й далі працюємо над тим, щоб доставляти страви ще швидше», — розповіла Ірина Румянцева, директорка департаменту електронної комерції групи компаній Fozzy Group.
На ілюстрації – фудхол “Сільпо” Resto. Світлина Restaraunt Guru.