Нову форму національної футбольної збірної зможуть придбати всі шанувальники футболу. Технічний партнер команди – іспанська компанія Joma, виробник спортивного одягу та взуття, подбає, що усі бажаючі могли мати ігрові однострої збірної України. Про це повідомив у Facebook президент Української асоціації футболу
Андрій Павелко.
Відповідаючи на численні запитання вболівальників, хто придумав дизайн форми, яка викликала потужний резонанс, Андрій Павелко розповів, що це сталося на історичному матчі Україна – Португалія, де наша збірна завоювала перемогу над чинним чемпіоном Європи й отримала путівку на Євро-2020.
Всі, хто був на тому матчі на переповненому вщент НСК «Олімпійський», чудово пам’ятають фантастичну атмосферу і неймовірну енергетику, якою десятки тисяч шанувальників футболу з усіх куточків країни заряджали на гру команду Андрія Шевченка. Тоді у президента УАФ і виникла ідея зберегти цю енергетику й передати її національній команді на кожен матч, який буде проходити за межами України. На поєдинках Євро зокрема. «Вірив, що обриси рідної батьківщини на формі допоможуть в цьому. І дуже радий, що не помилився. Як свого часу не помилився і з ідеєю розмістити гасло «Слава Україні!» на нинішньому варіанті форми, яка була презентована в 2018 році», – відзначив Андрій Павелко.
Коментуючи звернення до УЄФА з метою оскаржити форму української збірної, Андрій Павелко сказав, що юридичний департамент УАФ дуже детально відпрацював всі аспекти цього питання з відповідними службами УЄФА. Це була доволі тривала і складна робота. Адже доводилось погоджувати кожний нюанс – від напівтонів контурів до переміщення національного герба в центр. Але форма була погоджена задовго до презентації, тому розмови про можливу заборону з боку УЄФА на її використання абсолютно безпідставні. Це підтвердив і офіційний коментар європейського футбольного союзу.
Світлини зі сторінки Андрія Павелка в Facebook/