Торгова марка з Полтавщини вирішила змінити назви ковбаси та сиру через війну з росією

Представники торгової марки «Глобино»  згодні , що назва ковбаси «Московська» та сиру «Російський» зараз недоречні.

Перейменовуватимуть продукти через критику покупців. 

– Нам дуже прикро, що в такий тяжкий для всіх час нас критикують, що ми випускаємо продукцію під російськими назвами. Так, це правда, у нас є ковбаса «Московська», сир «Російський». Ці назви, згідно з державним стандартом, що не змінювався з часів Радянського Союзу. Ніхто і в найгіршому сні не міг уявити, що буде війна між нами та росією, тому ці назви використовували досі, – ідеться на сторінці підприємства в мережі «Фейсбук».

Як повідомили в ТМ «Глобино», вони постали перед вибором: утилізувати всю продукцію під ворожою назвою або ж забезпечити людей продуктами з ворожими назвами. Врешті обрали другий варіант – зупинили виробництво та збираються перейменовувати продукцію.

Покупцям пропонують придумати нові назви для ковбаси та сиру. У коментарях люди вже написали чимало пропозицій.

Для сирів – Мрія, Буча, Згуртований, Незламний, Сумський, Харківський, Київський, Чернігівський, Джавелін тощо, а для ковбаси – Козацька, Вільна, Незалежна, Мирна, Державна, Гетьманська, Доблесна, Витримана, Бандерівська, Файна тощо.

https://kolo.news/

Теги

Новости по теме