Політичний піар за власні гроші в популярних мережах

Минулого року найбільше коштів витратили на власну рекламу у Facebook та Instagram, за результатами моніторингу громадської організації Опора, колишні прем’єр-міністри Арсеній Яценюк і Володимир Гройсман, а також кандидат у народні депутати Олександр Шевченко, кандидатка на виборах міського голови Харкова Аліна Мустафаєва та лідер партії «За майбутнє» Ігор Палиця.

На своє просування в згаданих мережах ця п’ятірка політиків сукупно витратила близько 753 тис. дол. (20,5 млн грн). Лідерство у проплаченому тут піарі утримує Арсеній Яценюк. За 2021 рік він витратив майже 70 тис. дол. на понад 2200 дописів.

З невеликим відривом другу сходинку посідає Олександр Шевченко, що в березні 2021 року балотувався в народні депутати України від 87-го округу (Івано-Франківщина). Він заплатив понад 63 тис. дол. за 875 рекламних дописів.

Володимир Гройсман, що посідає третє місце в цьому топі, минулого року опублікував 274 рекламних дописи за понад 26 тис. дол.

За ним — кандидатка на посаду міського голови Харкова Аліна Мустафаєва. За 2021 рік Мустафаєва витратила понад 22 тис. дол. на майже 500 рекламних дописів.

Замикає п’ятірку Ігор Палиця, очільник політичної партії «За майбутнє». На просування у Facebook та Instagram Палиця витратив майже 22 тис. дол.

П’ятий президент України Петро Порошенко – на шостому місці з бюджетом 21540 доларів.

https://www.oporaua.org/

Теги

Новости по теме