Як повідомив перший заступник міського голови Львова Андрій Москаленко, договір про співпрацю у впровадженні цього методу підписали сьогодні з урядом Німеччини та НУ «Львівська політехніка». Роботи планують розпочати восени цього року.
«Сьогодні, разом з ректоркою Національного університету “Львівська політехніка” Наталією Шаховською та радником Німецького товариства міжнародного співробітництва GIZ Рене фон Прондзінскі підписали угоду про співпрацю та супровід капітального ремонту автошляху з новими підходами. Це нова для України технологія NovoCrete», – розповідає Андрій Москаленко.
За його словами, відповідно до цього методу влаштування дорожньої основи буде відбуватися шляхом ресайклінгу з використанням гідравлічного в’яжучого NovoCrete. Тобто старе покриття дороги зрізають, облаштовують основу дороги із щебеню та піску, тоді старе покриття перемелюють і додають до нього NovoCrete – гідравлічно в’яжучу суміш. І тоді вкладуть асфальт.
«Відтак покриття дороги буде міцним і морозостійким. До того ж ця технологія значно здешевить та прискорить ремонт доріг. Плюс до всього, гарантія на таке покриття 10 років. Також наші німецькі партнери фінансують використання цього способу реновації доріг», – додав посадовець.
Першопрохідцем у випробуванні нового методу буде одна з вулиць Львівської громади.