Ця компіляція оригінальної музики українських виконавців містить 18 треків, демонструючи різноманітні стилі від дисидентських синглів радянської доби до саморобних записів яскравої андеграундної сцени Києва після відновлення незалежності України.
Вінілове видання містить 20-сторінковий буклет із фотографіями та примітками на вкладиші англійською та українською мовами, відпресованими на воску Clear Blue Sky & Sunflower Yellow; CD-видання має бонусний вміст, розміщений у розкішній 64-сторінковій книзі у твердій палітурці.
Вінілове видання «Аж гай гуде: українські звукові архіви 1971-1996» вийде на двох класичних чорних платівках, а також на прозорих блакитній і жовтій. На обкладинку взяли картину Марії Примаченко. Тексти для видання написав Віталій Бардецький.
За словами авторів проєкту, компіляція стала результатом п’ятирічної спільної роботи Seattle’s Light in the Attic та українського лейбла Shukai Records. Кураторами збірки виступили Девід Мас «DBGO», Марк «Frosty» Макніл і Метт Салліван.
«Були часи, коли здавалося, що реалізувати цей проєкт неможливо, тому сьогодні ми ділимося ним зі світом — це справді почесно і довгоочікувано», – сказав засновник і куратор альбому Салліван Аттик.
До збірки увійшли фолк, рок, джаз та електронні записи, як-от пісня 1971 року «Зайчик» фолк-рок гурту «Кобза» та пісня 1990 року «Грай, скрипко, грай» Кирила Стеценка.
«Музика завжди витягувала українців із прірви. Коли немає надії на майбутнє, залишається музика. У такі моменти весь народ резонує під грув. Музика, що проривається крізь бетон різних колоніальних систем, є неймовірним, часто нелогічним способом збереження гідності», — пише Віталій «Бард» Бардецький у вкладці «Аж гай гуде: Українські звукові архіви 1971-1996».
Частина виручених коштів буде передана київській волонтерській групі «Лівий берег», яка займається відновленням регіонів, які постраждали від війни в Україні.