У Харкові створили call-центр для сприяння мобілізації на військову службу

— Вас вітає Офіс сприяння обороноздатності країни! Такими словами на дзвінки відповідають оператори call-центру, створеного за ініціативи Харківського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки. Ідею його створення підтримало керівництво обласної військової адміністрації, а технічною стороною узялися опікуватися співробітники одного з операторів мобільного зв’язку.

Супроводжують людей від дзвінка до першого дня служби

— Усе почалося в одному із районних територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, — розповідає начальник Харківського ОТЦК та СП полковник Володимир Арап. — Тамтешнім офіцерам з інформуванням про хід мобілізації вирішили допомогти відомий блогер та ІТ-фахівець. У соцмережах вони організували поширення корисної для потенційних армійців інформації та зробили невеличкий call-центр у межах району. Результати не забарилися — до нас почали звертатися люди. Тому ми звернулися до керівництва ОВА з проханням допомогти зі створенням чогось подібного, але вже на обласному рівні.

Наразі офіс налічує кілька фахівців, які спілкуються з відвідувачами, та операторів call-центру.

— Головними нашими завданнями є надання консультацій з питань призову на військову службу, інформування про особливості служби в тій чи іншій військовій частині, сприяння зі збором необхідних документів та проходженням медкомісії, — розповідає Андрій Грибанов, керівник офісу. — Кажучи простими словами, ми супроводжуємо патріота України від першого телефонного дзвінка і аж до його першого кроку по території військової частини, де він служитиме.

Він уточнив, що в розпорядженні його колег є база вакантних посад військових колективів ЗСУ та НГУ, розташованих на Харківщині. Також він контактує зі всіма РТЦК та СП з питань проведення мобілізації.

— Перед тим, як запропонувати конкретну посаду відвідувачу, ми дізнаємось про його вік, освіту, військово-облікову спеціальність та досвід трудової діяльності. Звівши докупи всі ці дані, починаємо шукати найкращі варіанти, де людина змогла б принести користь своїй державі, — пояснює Андрій Грибанов.

Відкриті та прозорі у своїй роботі

Подбали фахівці офісу і про власну рекламу — номери call-центру та коротку інформацію про службу в ЗСУ можна знайти на Telegram-каналах чи на білбордах, розміщених на станціях метрополітену, зупинках наземного транспорту та в інших місцях по всій Харківській області. Паралельно оператори мобільного зв’язку розсилають SMS-повідомлення інформаційно-рекламного характеру.

— На відміну від роботи терцентрів комплектування та соцпідтримки, ми не виписуємо повісток. Здебільшого лише консультуємо українців з питань військової служби. Такий підхід до справи подобається майбутнім призовникам — вони отримують від нас вичерпану інформацію, вивчають наші пропозиції, а потім роблять правильний вибір. Ми відкриті та прозорі у своїй роботі, — наголошує керівник офісу.

Уже 2000 осіб зателефонували до офісу

Одна з операторів call-центру офісу Оксана вдень приймає до 120 дзвінків.

— Ми завжди маємо бути ввічливими з абонентами. Всі питання ретельно фіксуються та опрацьовуються. Якщо людина підходить для служби в армії, то запрошуємо до себе на співбесіду чи допомагаємо із контактами його районного ТЦК та СП. Доволі часто дзвонять люди віком 60+. А буквально вчора зателефонував 91-річний військовий пенсіонер з претензіями, що його не беруть служити. Якби можна було призивати після 60-ти, то ми вже цілий батальйон відправили б до війська, — жартує Оксана.

До слова, від моменту відкриття до фахівців офісу зателефонувало вже близько 2000 осіб.

— Третину від усіх дзвінків роблять громадяни віком до 55 років, ще третину — люди старшого віку, а решту — діючі військові, пенсіонери за віком та навіть діти. За перші три тижні нашої роботи декілька десятків захисників уже служать у ЗСУ чи НГУ і ще стільки ж перебувають на фінішній прямій призову, — зазначає Андрій Грибанов.

За словами Командування Харківського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, роботою цього офісу вже зацікавилися в інших містах і регіонах України. Звісно ж, армійці охоче діляться своїм досвідом, а також працюють над подальшим вдосконаленням роботи.

Більш детальну інформацію щодо проходження військової служби можна отримати в call-центрі офісу сприяння обороноздатності країни за номером: 0-800-300-441

https://armyinform.com.ua/

Теги

Новости по теме