Київська компанія «Ла Тарта» – виробник тортів і тістечок ТМ Tarta застосовує раціоналізаторський підхід до паковання: з коробки відкачується повітря, а взамін нагнітається безпечна для здоров’я людини спеціально підібрана саме для таких десертів суміш інертних газів. Завдяки цьому термін зберігання продуктів подовжується до 12 днів, а для деяких позицій аж до 25 діб, при тому що звичне паковання дозволяє продавати вироби з масляними кремами протягом 5 діб.
Упроваджена минулого року інновація забезпечила створеному 4 роки тому товариству з обмеженою відповідальністю «Ла Тарта» стрімкий ріст продажів продукції – у 2020 р. на 175% проти 2019 р. В національних мережах «АТБ», «Сільпо», «Ашан» молода, але амбітна компанія помітно потіснила головних гравців в ніші тортів і тістечок «Рошен» і «БКК».
Між іншим, «Ла Тарта» судилася з «Рошен» за право виробляти «Київський» торт, а коли програла суд, почала виробляти торт «Легенда Києва» – за схожим рецептом. Який із цих двох виробів за смаком більш «київський», той, що «родом з дитинства» – вирішувати споживачу.
Смак «родом з дитинства» – важлива умова розробки технології і асортименту продукції ТМ Tarta.
Для прикладу, тут виготовляють за класичним рецептом тістечко «Картошка» .
Аби створити відомий смаколик, Tarta дотримується «золотого картошкового стандарту», ділиться технологією виробник в Facebook.
Випікає бісквіт на какао, подрібнює його та змішує з масляним кремом із згущеним молоком, додає яблучне повидло та коньяк. А згори посипає пудрою або арахісом.
Потім тістечка вкладають прозору контейнер і закривають своїм новаторським способом. Тому вони довго зберігаються свіжими.
Світлина з Facebook