У вересні 1996 року вийшло друком перше число газети «Центральный рынок» (зараз «Споживчий ринок». Отож газета відзначає 25-річницю з часу створення.
Ювілей – це привід оглянутися назад, а також оцінити перспективи. У слові до читача в першому випуску газети була задекларована її концепція. Головна теза, яка не змінилася й по сьогодні – всі ми, незалежно від роду діяльності, є споживачами товарів та послуг, отже, видання призначене для всіх.
Що стосується перспектив – є дуже багато чого сказати. Але не годиться в публікації з нагоди ювілею говорити про проблеми. Проблеми не лише «Споживчого ринку», а загалом паперової преси.
Редакція вдячна своїй вірній аудиторії, яка надихає, дає сили працювати. Також газета висловлює подяку Споживспілці Миколаївської області, усім її підприємствам та організаціям за надійну партнерську підтримку – ці 25 років пройдено разом. «Споживчий ринок» був і залишається літописцем історії споживчої кооперації області.
За чверть століття регулярного виходу газета стала певною мірою культурним надбанням. Тобто це вже не зовсім приватна справа її засновників. Бути чи не бути газеті – залежить від усіх її шанувальників, від усіх, хто в ній зацікавлений. Разом можна пережити негаразди в країні, які особливо б’ють по сфері друкованої преси. Будемо вірити, що переживемо.
На світлині: 1-а шпальта 1-го номера газети.