5 березня генеральний директор Brown-Forman’s — компаніії-виробника Jack Daniel’s Лоусон Вайтінг заявив, що вилучення американського алкоголю з полиць магазинів у канадських провінціях було «гірше, ніж тариф» і «непропорційною відповіддю» на мита, запроваджені адміністрацією Трампа. Про це повідомляє Reuters.
Паперове повідомлення про вилучення пляшок американського алкоголю з полиць магазину Ради з контролю за алкоголем Онтаріо (LCBO) в рамках заходів у відповідь на тарифи, оголошені президентом США Дональдом Трампом, у Торонто. Фото: REUTERS
Деякі канадські провінції прибрали американські алкогольні напої з полиць магазинів як частину заходів у відповідь на тарифи президента Дональда Трампа. Канадці відмовляються від американських товарів, спортивних заходів та поїздок після нещодавнього запровадження тарифів, які викликали у них обурення, незважаючи на глибокі зв’язки між двома країнами. «Я маю на увазі, що це гірше, ніж тарифи, тому що це буквально забирає ваші продажі, і повністю прибирає нашу продукцію з полиць», — сказав Вайтінг.
За його словами, на Канаду припадає лише 1% від загального обсягу продажів компанії, тому компанія може витримати цей удар.
Вайтінг додав, що компанія буде стежити за тим, що відбувається в Мексиці, на яку, згідно з її річним звітом, припадає 7% її продажів у 2024 році.
Акції Brown-Forman незначно знизились на тривалих торгах. .
Цього року Brown-Forman потерпає від сповільнення попиту, насамперед у США, Канаді та Європі, що нівелює вигоди від зростання продажів на ринках, що розвиваються, таких як Мексика та Польща.
Компанія вжила заходів зі скорочення витрат, включаючи скорочення робочої сили. Аналітики кажуть, що це є відповіддю на більш складне середовище як для компанії, так і для всієї алкогольної галузі.
Чисті продажі впали на 3% порівняно з минулим роком до $1,04 млрд, порівняно з оцінкою аналітиків у $1,07 млрд, згідно з даними, зібраними LSEG.
На 2025 фінансовий рік Brown-Forman очікує зростання чистого доходу в межах від 2% до 4%.
Нагадаємо, що 4 березня Канада також запровадила 25% тарифи на товари, що імпортуються з США, включаючи вино, пиво та спиртні напої.
Бурбон – вид віскі, що виробляється у США, переважно з кукурудзи (щонайменше 51 %). Має золотистий колір і довгий післясмак.
Бурбон з’явився в кінці XVIII — на початку XIX століття в місті Перис (округ Бурбон, штат Кентуккі, США). Перша відома реклама нового напою з такою назвою датується 1821 роком. Сам рецепт був відомим раніше: як мінімум з 1789 року баптистський священник Елайджа Крейг дистилював схожий напій для потреб своїх парафіян.
Основна відмінність бурбону від європейського віскі полягає в тому, що бурбон виробляється з кукурудзи, а не з ячменю, і витримується у спеціальних бочках, виготовлених із дуба і випалених зсередини за спеціальною технологією. Саме це нововведення і запровадив Елайджа Крейг, випадково помітивши, що витримане у випаленій зсередини дубовій бочці віскі набуває неповторного аромату і смаку.
Більшість віскі, виробленого у США, є бурбоном; він офіційно вважається національним напоєм США[
Частка двох найпопулярніших у світі брендів бурбону, які набагато переважають інші бренди, сумарно складає майже 50 %: