Компанія Coca-Cola показала свою оновлену святкову рекламу “Holidays are coming” («Свято наближається»), яку створили повністю з використанням штучного інтелекту, повідомляє Marketing Week.
15-секундна версія реклами дуже схожа на оригінал 1995 року, однак в оновленому відео герої п’ють кока-колу без цукру, а «акторський склад» став різноманітнішим.
Це перший випадок, коли бренд створив рекламу виключно завдяки штучному інтелекту. У компанії пояснили, що так рекламу хотіли адаптувати до сучасних реалій, а використання ШІ значно скоротило час і витрати на виробництво відео.
Рекламні ролики вже показують на телебаченні у Великій Британії. Чи показуватимуть саме цю рекламу в Україні, поки що не відомо. Перед запуском відео на телебачення, його попередньо протестували й отримали схвальні відгуки від споживачів. https://www.village.com.ua/