Грає “Зграя”: футбольний клуб “Полісся” оновив логотип та гасло

У житомирського футбольного клубу «Полісся» відтепер нова емблема.

Про це 16 червня повідомила пресслужба ФК «Полісся».

«Новий логотип ФК «Полісся» — це сучасна стильна емблема, що відповідає амбіціям клубу та продовжує його традиції. Головним елементом логотипу стала голова вовка. Житомирці мають псевдо «поліські вовки», і вовк є талісманом клубу. Голову вовка формують три вертикальні смуги, які відсилають до попередньої емблеми. Також повернули історичну круглу форму щита, якою користувалися ще раніше. Тло логотипу змінили із білого на чорне для кращого контрасту та виразності фірмових відтінків зеленого та жовтого», – йдеться у повідомленні.

Окрім логотипу створили також великий набір фірмової графіки, на основі якої поступового змінять дизайн усі клубні атрибути: форма, екіпірування, клубний автобус, сувенірна продукція (мерч) та усі комунікаційні матеріали.

Логотип та брендбук розробила брендингова агенція «Brendari» з Івано-Франківська. До цього агенція вже створила логотипи кількох українських клубів і має 15 років досвіду у дизайні.

Також у пресслужбі футбольного клубу зазначають, що гаслом оновленого бренду «Полісся» стало — «Сила в зграї». Це дещо перефразована цитата з «Книги джунглів» Редьярда Кіплінга. Повністю вона звучить як: «Сила Зграї – у кожному з вовків, сила вовка – у рідній Зграї». Головний сенс нового гасла у тому, що лише разом ми зможемо збудувати клуб, який буде здатним досягати найвищих результатів.

Нагадаємо, наприкінці травня Імада Ашура призначили новим головним тренером футбольного клубу «Полісся».

Житомир.info

Теги

Новости по теме