Від телемарафону єдиних новин населення України втомилося. Таку заяву зроблено в критичному матеріалі The New York Times, присвяченому українському телепроєкту.
“Після майже двох років війни українці втомилися від телемарафону. Те, що колись вважалося найважливішим інструментом збереження єдності країни, тепер дедалі частіше висміюється як не більше ніж рупор влади”, – пише американська газета.
У статті наводиться думка глядачів, які скаржаться, що телебачення малює надто райдужну картину війни, приховуючи тривожні події на лінії фронту і меншу підтримку України з боку Заходу, що зрештою не дає змоги підготувати громадян до тривалої війни.
“Це державна пропаганда. Усім набридла ця картинка: “Ми перемагаємо, ми всім подобаємося і нам дають гроші”, – заявила керівник київського Інституту масової інформації Оксана Романюк.
Зниження довіри до телемарафону експерти розцінюють як ознаку ширшого розчарування населення у владі, “оскільки перемога на полі бою стає недосяжною”. https://ukrrudprom.ua/