Перший після 24 лютого 2022 року номер «Споживчого ринку» пішов до передплатників, а також розповсюджується серед інших читачів, зокрема працівників підприємств і організацій системи споживчої кооперації.
Як зазначається в редакційній статті, на жаль, про відновлення регулярного виходу газети наразі не йдеться. Звичний, щотижневий, випуск «Споживчого ринку» стане можливим, коли в Україні, зокрема в Миколаєві, на повну силу запрацює малий та середній бізнес (включно з підприємствами споживчої кооперації) – основний рекламодавець і спонсор «базарного» часопису.
Цей одиничний випуск «Споживчого ринку» слід сприймати як сигнал, що найгірше вже позаду, а попереду наша Перемога, нормалізація життя в країні загалом і особливо в місцевостях, де точились бої чи які перебували в безпосередній близькості до зони бойових дій.
Друкована газета – маркер усталеного, передбачуваного життя, за нею скучають читачі передовсім поважного віку, які звикли читати улюблену газету від першої до останньої сторінки. В редакції «Споживчого ринку» знають, що читачі ждуть газету, і відчувають обов’язок працювати для них.