Керівники автомобільних компаній виявляють все більше занепокоєння щодо повальної електрифікації, яку обрав світовий автопром. За даними міжнародної консалтингової та бухгалтерської фірми KPMG, 76% з 915 опитаних топ-менеджерів побоюються, що перехід на «батарейні» машини виявиться нелегким через економічну рецесію, високу інфляцію, зростаючі ставки за кредитами і дефіцит складальних деталей. |
Прогнози продажів електрокарів до 2030 року стають менш оптимістичними. Так, минулого року автовиробники розраховували, що до нового десятиліття електромобілі захоплять до 70% світового авторинку, а цього року цифри знизилися до 40%. На думку північноамериканських виробників, на «зелені» машини прийде лише 35% продажів. Якщо прогноз справдиться, це стане проблемою для уряду США, який прагне довести частку електрокарів до 50% до 2030 року. Крім економіки, що сповільнюється, і проблем з ланцюжками поставок, топ-менеджерів турбують суворі вимоги до федеральних пільг на купівлю електрокарів. Зазначають вони і зростання цін на сировину для акумуляторів, які є найдорожчим елементом електромобіля. Ще одна проблема пов’язана з дилерами, які завищують ціни через брак машин на складах. Більшість вважає, що через сім років лідером на ринку електрокарів буде Tesla, яка фіксує рекордний попит на Model 3 та Model Y. За Tesla проголосувало 233 респонденти. Ще 206 віддали голос за Audi та 196 — за BMW. Цікаво, що 133 голоси отримала Apple, яка не тільки поки не представила свій автомобіль, а й навіть не підтвердила його розробку. При цьому обійшлося без виробників з Китаю, хоча він лідирує за обсягами продажу електромобілів, а BYD у першому півріччі 2022 року випередила Tesla, реалізувавши на 77 тисяч «батарейних» машин більше. https://autoconsulting.ua/ . |