KIA та Hyundai закриють свій бізнес у росії до кінця грудня

KIA та Hyundai повністю закриють свій бізнес у росії до кінця цього року. Салони розпродують залишки з націнкою в мільйон рублів, змінюють вивіски та асортименти на китайські марки, на які немає попиту, а персонал масово звільняється.

Зараз KIA та Hyundai ліквідують свої авта зі складів. Через санкції вони більше не можуть забезпечувати ринок, а так званий «паралельний імпорт» не виправдав очікувань. Довше, складніше та дорожче. Постраждали всі-всі: автопарки, співробітники, перекупи та пересічні люди. Тому весь автопарк поступово замінюють китайці. Популярних моделей вже немає. В одному з московських салонів залишилися дві моделі, які подорожчали на мільйон — Cerato 2022 віддадуть за 3 млн і K5 за 3,5 млн.

Завод KIA в Калінінграді вже забрав собі китайський Kaiyi і дозбирає свою альтернативу корейським легковикам, які будуть віддавати на мільйон дешевше.

У Hyundai справи гірші. Solaris, Elantra, Sonata із салонів випарувалися. Залишилися тільки джипи за завищеним цінником від 4,5 млн. Зате китайці теж красуються в салоні. Вивіски змінили на Baic, але всередині ні клієнтів, ні співробітників. Обіцяють, що обслуговувати корейців не припинять, але цінник злетить щонайменше на 20%. На додачу — проблеми з запчастинами, збільшені терміни постачання та захмарні цінники. Співробітники кажуть, що не хочуть продавати китайські авта. Тому що попиту немає, ціна не влаштовує покупців і, за їхніми словами, навіть китайські представники їздять на Volvo.

А завод у санкт-петербурзі Hyundai виставив на аукціон за 500 млрд рублів. Деталі контракту на продаж частки бізнесу обговорюються з компанією «Арт-Фінанс». Вона ж у травні придбала російський бізнес Volkswagen після відходу гіганта. До речі, обслуговування автівок обіцяють продовжити. Ймовірно, щоб мати можливість повернутись у зручний момент.

https://thepage.ua/

Теги

Новости по теме